13 Haziran 2016 Pazartesi

Merhaba! :)

Ben XL anne. Bloğumun adından dolayı aklınıza kilolarım gelmesin. Bu konuya ayrıca değineceğim :)) Hem kendim hem çocuğum için benim de olmazsa olmazlarım var. Ama "boşver", "birşey olmaz" kelimelerim ağır bastığı için kendimi large (geniş) anne olarak tanımlayabilirim. Annelik, muhteşem bir deneyim, çok çetrefilli bir yolculukmuş. Biliyorum, her anne ve bebeği/çocuğu kendine özel. Takipçisi olduğum her blog ya da anne/bebek sayfalarında hepimiz gibi kendimden birşeyler buluyordum. Bir de, her annenin yaşadığı gibi kendime ve bebeğime özel deneyimlediğim şeylerde. Tam da, bu noktada blog açıp açmama konusunda kararsız kalmışken, benim gibi taze blogger bir arkadaşım sayesinde blog açmaya karar verdim. Böylece hem bebeğime güzel bir anı biriktirmiş, hem de 12 yıllık iş hayatını satış yöneticiliği görevindeyken bebeği için bıraktıktan sonra benim birşeyler üretmem lazım diye sürekli hayıflandığım aile ve arkadaşlarımı kendimden kurtarmış olacağım :):) E, o zaman hoşgeldiniz dünyamıza. Bende hoşbuldum blogger dünyası ;) Sevgiyle ve takiple kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder