27 Haziran 2016 Pazartesi

OYUN

Oyun bulma konusunda hiç yaratıcı değilim. Bu konuda, yetenekli olmayı çok isterdim. Evde kullanılmayan herhangi bir eşyayla saatlerce oynanmasını sağlayan annelerin önünde saygıyla eğiliyorum... ;) Ben kopyacı bir anneyim. Çok oyun araştırıyorum. Ne yazık ki, kızım, süzgeçe kürdan takmaktan, bardaktaki nesneleri kaşık yardımıyla boş bardağa taşımaktan ... vs hiç mi hiç zevk almadı. Oyun bulabilmek için birçok facebook ve instagram sayfalarından esinlenmeye çalışan ancak yaranamayan benim gibi başka anneler var mı çok merak ediyorum. Erken aylarda konuşmasının avantajını her konuda olduğu gibi bunda da yaşadım. Mina, benim sunduğum oyunları sevmiyor ama sunduğum metaryelleri, zevk alacağı şekilde oyuna çevirebiliyordu. 18 aylıkken tanımadığı nesneleri ağzına atmayı bıraktı. Bunu çok kez test edip emin olduktan sonra oyun hamuru vazgeçilmez oyuncağımız oldu. Kumla oynamayı çok sevdiği için yeri geldi bir kavanoz pirinç kum oldu. Şuan 2 yaş sendromunun bir parçası olan annenin sabrını zorlama konusunu, ağzına birşey atıp "bak anne ben ne yiyorum -çöp-" desede, gözetim altında tutup önemsemediğimi göstererek çözüyorum. Parmak boya da, en az hamur kadar vazgeçilmezimiz. Giysiden ve mobilyadan kolay çıksada, kat kat boyayı kuruyan parmaklardan çıkarmak oldukça uğraştırıyor. Mina, bir su kuşu. :) küçük bir leğeni biraz suyla doldurup içine top yerine, plastik ördeklerini attım mı değmeyin keyfine. Ördeklerini "bıcı" yapıyormuş. :)) Soğuk havalarda uzun süre parklarda oynayamadığımız için bu kuzu nasıl mı enerji atacak? Küçüklüğümüzü hatırlayalım hemen. Büyükçe bir minder ya da yaylı yatağı dayardık koltuğa, oldu mu sana mis gibi kaydırak ;) İnanılmaz enerji attırıyor, tavsiye ederim. Biraz daha oyuncaklara hevesinin arttığı bu aylarda çocukluk ganimetlerimi çıkartıp tepkisini ölçmek istedim. Birkaç gündür heyecanla oynuyor. Evcilik ve doktorculukta oynuyoruz ama eski oyuncaklarını kaldırdım. Unutup, yeniden görünce daha kıymetli oluyor. Gördüğünüz gibi bizim oyunlarımız oldukça basit. Ya sizin oyunlarınız nasıl? Bize ilham kaynağı olmak ister misiniz? O zaman bekleriz efendim. Sağlıkla ve oyunla kalın...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder